1. מוד בסיסי למתחילים בתכנות
2. הסבריים ראשונים
3. בניית שיגור
4. הוספת אייקונים למפה
5. הוספת מכוניות למוד
6. שינוי שם המוד
__________________________________________________________________________________________
-----------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-----------------------------------------------------------------
Satla-Zone.co.il מדריך נכתב על ידי גל G a L
__________________________________________________________________________________________
מוד בסיסי למתחילים בתכנות
טוב תמיד צריך להתחיל מבסיס כלשהו.
יש ברשת המון מודים בסיסים, אני יביא את המוד הבסיסי הכי טוב לדעתי, שאני למדתי ממנו את כל מה שאני יודע.
במוד יש כבר שיגורים, מכוניות, כניסה מעוצבת, ותפריט Help.
*שימו לב- רוב המדריך מתבסס על המוד, אז ממולץ מאוד להוריד אותו.
**תודה לזכי מאיר על המוד.
הורדת המוד:
אפשרות ראשונה - File 2 Host
אפשרות שניה - File Flyer
אפשרות שלישית - przeslij
סיסמא לראר - Satla-Zone.co.il
|________________________________________________________________________________|
הסברים ראשוניים
הורדתם את המוד, יש לכם מוד בסיסי, דבר ראשון קמפלו אותו.
מה זה קימפול?
Satla-Zone.co.il מדריך נכתב על ידי גל G a L
קימפול הוא בדיקה של התוכנה לראות שאין ארורים כאלה או אחרים במוד.
ללא הקימפול אי אפשר להריץ את השרת.
איך מקמפלים?
Satla-Zone.co.il מדריך נכתב על ידי גל G a L
נכנסים למוד, ולוחצים על F5 במקלדת.
יקח כמה שניות תלוי בגודל המוד, אם המוד ללא אירורים והוא מוכן להרצה על שרת תקבלו הודעה כזאת:
המוד קומפל.
אם יש ארורים, המוד לא יקומפל, ותקבלו הודעה כזאת:
אדום - כמה ארורים, יכול להיות אחד, יכול להיות מליון.
אדום - השורה שבה יש את הארור, שבגללה המוד לא יכול להתקמפל.
יש אין סוף סוגי ארורים, כל ארור שיש אתם מוזמנים לשאול פה ואנחנו נשמח לעזור.
אחרי שקימפלתם יהיה לכם באופן אוטומאטי קובץ AMX בתקיית המוד, הקובץ AMX הוא הקובץ שאיתו מריצים את השרת.
יש שתי סוגי 'מודים':
PWN- המוד עצמו, דרכו עובדים משנים מוסיפים מתקנים וכו'...
AMX - התירגום של ה PWN אחרי קימפול, איתו מריצים את השרת.
ברגע שה PWN יומר ל AMX, תקבלו הודעה כזאת בצד שמאל למטה
תמונת דוגמא
אדום - PWN
ורוד - AMX
|________________________________________________________________________________|
בניית שיגור
רוצים לבנות שיגור?כנסו למשחק, לכו למקום שאתם רוצים שבו יהיה השיגור, ועשו את הפקודה; Save/. (בלי רכב!)
עשיתם?יופי, לכו לתקיית המשחק. (ברירת מחדל C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas).
שם יש קובץ טקסט בשם savedpositions, כנסו אליו, ולכו לשורה האחרונה, זהי השורה האחרונה שבה עשיתם SAVE.
תהיה לכם שורה כזאת
AddPlayerClass(1,2328.6248,-2722.3616,1056.6399,178.9221,0,0,0,0,0,0); //
(זה סתם דוגמא של שיגור כלשהו).
סגול - X
ירוק - Y
אדום - Z
תכלת - A
עכשיו יש לכם את הנקודות שיעור של השיגור.
עכשיו, תורידו את התוכנה TGenerator.
הורדה מהקישור הבא.
הורדתם?יופי, כנסו לתוכנה, כך היא תראה:
עכשיו הסבר קטן על כל דבר שם:
CMD - השיגור (לדוגמא Race, אין צורך בקו שיגור כזה /).
אדום - נקודת השיעור X
כחול - נקודת השיעור Y
חום - נקודת השיעור Z
אפור - נקודת השיעור A
ורוד - מקסימום חיים כדי להשתגר (ממולץ לא לגעת).
צהוב - להשתגר עם מכונית / בלי
תכלת - ההודעה שהשחקן יקבל שהוא ישתגר (אם אתם רוצים בלי הודעה בטלו את ה V)
ירוק - צבע ההודעה שהשחקן יקבל
זהו, תעתיקו את ה XYZA, תגדירו עם מכונית או בלי הודעה וצבע, ותעשו Generate Command, ותקבלו את הפקודה.
דוגמא לפקודת שיגור:
קוד:
if(strcmp(cmdtext, "/Ap", true)==0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1707.5137, 1617.5172, 10.0933);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 92.1286);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, "Welcome to the air port.");
return 1;
}
זהו, עכשיו יש לכם את השיגור, תחפשו במוד (CTRL+F) את המילים - public OnPlayerCommandText
ואז כבר תראו במוד הרבה שיגורים, תשימו את השיגור אחרי אחד מה return 1; } שם.
זהו!קמפלו, והופ יש לכם שיגור, תריצו תשרת תכנסו ותשתגרו.
|________________________________________________________________________________|
הוספת אייקונים למפה
מה זה אייקונים?
נכון אתם משתגרים ל RACE לדוגמא ויש שם סימן של מרוץ במפה?אז זה האייקון.
לכו במשחק למקום שאתם רוצים שיהיה את האייקון, ותעשו Save/. (בלי רכב).
לכו לתקיית המשחק (ברירת מחדל C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas ),
ותיכנסו למסמך טקסט בשם savedpositions.
לכו לשורה האחרונה, שם יש לכם דבר כזה
AddPlayerClass(1,2333.4907,-2721.7771,1.1380,
176.1790,0,0,0,0,0,0); //
(כמובן שמספרים שונים כל אחד לפי איפה שהוא עשה).
אדום - X
חום - Y
ורוד - Z
כתום - A
עכשיו קחו את השורה הזאת
SetPlayerMapIcon( playerid, Icaon Number, X,Y,Z, Icaon Id, 0 );
תעתיקו רק את ה XYZ.
אחרי זה תמספרו את ה Icaon Number לפי כמה פעמים השתמשתם בפונקציה במוד.
ואז Icaon ID, איזה איקון.
את האייקונים אפשר לראות מהאתר הבא
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMapIcon
אחרי שבחרתם אייקון, וכל השורה מלאה במה שצריך, לכו לפאבליק
קוד:
public OnPlayerRequestSpawn)
ותעתיקו לשם את השורה המושלמת, ככה היא צריכה להראות
קוד:
SetPlayerMapIcon( playerid, 6, 2646.3372, -2038.0317, 13.1468, 27, 0 );
וזהו, קימפול מהיר, וזה עובד, תהנו
אם יש בעיות אתם מוזמנים לשאול.
|________________________________________________________________________________|
הוספת מכוניות למוד
לכל שיגור צריך גם מכוניות לא?קחו את המכונית שאתם רוצים להוסיף במוד, תעמדו במקום שאתם רוצים שהיא תהיה, ובתוכה תעשו SAVE.
עכשיו לכו למסמך טקסט שכבר הזכרתי פעמיים, ושם יש לכם שורה
AddStaticVehicle(519,1378.5242,1754.3260,11.7404,266.5423,1,1); //
(זה סתם דוגמא).
זה הרכב עם האידי וה XYZA, עכשיו רק צריך לשים במוד.
חפשו במודAddStaticVehicle , עכשיו תראו שם הרבה מכוניות מוצבות כבר, תוסיפו את השורה של הרכב, וזהו.
|________________________________________________________________________________|
שינוי שם המוד
פשוט וקל, חפשו במוד SetGameModeText, שם יש את השם של המוד, שנו אותו, וקמפלו.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
===================================
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
המדריך נכתב על ידי, אין להעתיק בלי קרדיט.
תהנו, מקווה שתלמדו מהמדריך.
|+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++|