נהגים, שימו לב: ב-2013 יהיה יקר יותר להיות בעל רכב בישראל
מה צופנת 2013 לנהגי ישראל? רמז: הקריאה לא מומלצת לבעלי נטיות דיכאוניות. מצלמות המהירות: הנהיגה בכבישים תהפוך לחוויה מטרידה, יקרה ומאוסה. מחירי הרכב: עלייה לצורך עלייה. מחירי הדלק: צפו לזינוק לרמות השיא של 2012
שנת 2013 נמצאת בפתח וכך גם הבחירות. לרגל שני האירועים החגיגיים הללו נסקור כאן כמה דוגמאות למה שמחכה לנהגי ארצנו בשנה הבאה.מחירי הרכב: עלייה לצורך עלייהשנת 2012 עמדה בסימן ועדת זליכה, שהבטיחה לבצע רפורמה בתחרותיות בשוק הרכב והחלפים. מטרת העל הסופית והרשמית הייתה להגיע להפחתה של עשרת אלפים שקל בממוצע במחיר המכוניות המשפחתיות. ומה בפועל? הרפורמה הפכה לניתוח קוסמטי קל, שבעיקר הזרים כסף למאכערים מקורבים וסייע לעוד כמה אלפי תושבים מהאלפיון העליון להשיג רכב יוקרה בהנחה נאה.עבור העשירונים הנמוכים יותר, שנת 2013 עתידה להיפתח עם עליית מחירים קלה נוספת שתביא את מחירי המכוניות המשפחתיות לשיא של כל הזמנים. במהלך השנה צפוי להיכנס גם העדכון ב"מס הירוק", שיקטין את הטבת המס על רוב המכוניות העממיות ויביא עליה נוספת של 2%-3% ואולי יותר במחירי המשפחתיות.מהאוצר אסור לצפות לישועה. המדינה זקוקה ב-2013 להרבה כסף. הדבר היחיד, שעשוי לאזן מעט את ההתייקרות הם כוחות השוק.
לכתבה:
http://www.mako.co.il/cars-cars-news...&pId=529170498
לעומת זאת
הקדמת גיל המינימום לקבלת רישיון ל-16 ו-9 חודשים נדחיתואין שום שינוי בזמן המלווה [= אבל עדיין מסריח כאן