בדרך כלל המוצרים שמזמינים מDeal Extreame מגיעים תקינים ,אך לעיתים קורה שיש בעיה מסוימת כמו מוצר מקולקל,
או שלא הכניסו מוצר מסויים שהזמנם לחבילה,או שהתבלבלו ושלחו לכם מוצר לא נכון. בדרך כלל זה לא קורה,אבל בהחלט עלול לקרות. לכל תקלה יש טופס מיוחד שבו אפשר לפרט מה הבעיה,ולצרף צילום של התקלה במידת הצורך.
במידה ותשלחו מכתב למייל הרגיל לDX,בדרך כלל לא תקבלו תשובה ולכן חשוב להקפיד ולשלוח את התלונה דרך הטופס המתאים.
טופס ראשון- מוצר מגיע שבור\מקולקל\לא עובד
כשאתם מקבלים מוצר חדש והוא לא עובד לכם,חשוב לפני שאתם רצים לשלוח את התלונה, לבדוק טוב טוב את ההוראות
ולבדוק את כל האפשרויות,כי יש סיכוי שהפעלתם אותו לא נכון -אבל אם לא נכנסים לפה:
http://services.dealextreme.com/form...Defective.aspx
מקלידים את מספר ההזמנה משהו בסגנון: 063760XZ ואת הcapatcha
שם אתם מקלידים את מספר המוצר הבעייתי,בSKU.אם יש יותר ממוצר אחד אז באותה שורה לרשום את כל המספרים עם רווחים.
לאחר מכן,תנסו לפרט כמה שיותר מה הבעיה ומה מקולקל במוצר,וחשוב מאוד לצרף תמונה ואם אפשר לסמן את החלק הפגום אם זה פגם חיצוני.אפשר גם ישר לבקש שישלחו לכם מוצר חדש, בדרך כלל הם מסכימים אם השווי של המוצר לא גבוה,אבל אם זה מוצר ששווה הרבה כסף יכולים גם לבקש שתשלחו אותו בחזרה ורק אז יחליפו לכם אותו(בדרך כלל זה לא קורה). גם אם רק תפרטו את הבעיה בלי בקשה לשליחה של מוצר חלופי,בדרך כלל הם בעצמם ישאלו אתכם אם לשלוח מוצר חדש, ובתשובה תרשמו להם שכן.
תשובה יכולה להגיע תוך 7-10 ימים,לפעמים פחות אבל חשוב שתהיה לכם סבלנות ולא לפנות אליהם ולשאול מה קורה עם התלונה,הם יטפלו בה מתי שיגיע הזמן,הכמות פניות שהם מקבלים בכל הנושאים סה"כ היא עצומה.
לאחר ששלחתם את התלונה אתם מקבלים קוד משהו כמו: BFG48H44D3E4C4A, לצורך מעקב. אפשר לעקוב אחרי הפניה ושאר הפניות גם בנושאים אחרים עם הקוד שלהם ,ששם אתם גם מקלידים את המייל שלכם בטופס הזה:
http://services.dealextreme.com/forms/viewresults.aspx
אבל בכל מקרה,כאשר תהיה תשובה תקבלו מייד הודעה במייל ,אז אין צורך כל פעם להיכנס ולבדוק.
טופס שני- החבילה הגיעה ללא מוצר מסויים
אם החבילה הגיעה ללא מוצר מסויים,אז פונים אליהם דרך הטופס הזה:
http://services.dealextreme.com/form...spx?type=Short
שם הם רוצים תמונות של המעטפה,ושל כל תכולת המוצרים וגם פתק מהדואר או משהו כזה,לא בדיוק הבנתי.
שאר הדברים זהים,כמו בטופס הראשון.
טופס שלישי- הביאו לכם מוצר אחר ממה שהזמנתם:
http://services.dealextreme.com/form...rrectItem.aspx
פה הם רוצים תמונה של המוצר השגוי, ועוד 2 תמונות של המעטפה,אחת מקדימה ואחת מאחורה.
מי שעונה בדרך כלל על התלונות זאת Cherry:
אלו הם הטפסים למקרה שיש בעיה עם החבילה -לאחר שקיבלתם אותה.
יש גם טפסים בנושאים אחרים- כולם מופיעים פה- http://services.dealextreme.com/
טופס תלונה בנושא כללי- http://support.dealextreme.com/ttx.cgi?form=wholesale
חשוב מאוד תמיד לשלוח כל פנייה ,לא משנה באיזה נושא -דרך הטפסים ,כי בשליחה למייל הרגיל בדרך כלל לא תקבלו תשובה.
עוד משהו חשוב- אל תנסו לרמות אותם(!!),הם עולים על הדברים האלה בקלות ,ולא יאפשרו יותר להזמין לכתובת שלכם ,אז חבל.
טפסים חשובים נוספים:
1) ההזמנה לא הגיעה תוך 21 יום?
במידה וההזמנה שלכם היא ללא tracking number ,אפשר לפנות אליהם והם כבר ינסו לברר מה קורה עם ההזמנה,ולמה היא לא הגיעה:http://services.dealextreme.com/form...rTracking.aspx
2) שילמתם לDX דרך paypal,השלמתם את ההזמנה אבל ההזמנה לא מופיעה בחשבון שלכם בDX למרות ששילמתם את הכסף?
לא להילחץ , תשלחו להם הודעה דרך הטופס הזה - http://services.dealextreme.com/form...x?type=Missing עם הקוד העברה בפייפל (17 ספרות) ,המייל שלכם ,ולהעתיק את הקבלה מpaypal שהכסף הועבר אליהם למייל.
3) אם יש שגיאה כלשהי בעמוד ההזמנה, ולא כל הפריטים מופיעים בהזמנה או כל שגיאה אחרת שקשורה לתצוגה של הפרטים שהזמנתם בorder tracking כמו SKU לא נכון ,תשלחו להם הודעה בטופס הזה http://services.dealextreme.com/forms/OrderIssues.aspx
4) ביטול הזמנה-אם ההזמנה עוד לא נשלחה,אתם יכולים לבטל אותה דרך הטופס הזה:
http://services.dealextreme.com/form...px?type=Cancel
ולקבל החזר כספי. אפשר גם דרך עמוד ההזמנה.
זהו עד כאן ; ]