שאלות ותשובות
ש': מהם מיגבלת האובייקטים לגירסא הנוכחית!?
ת': 400
ת': 2000
ש': מהי המיגבלה לרכבים בשרת!?
ת': 2000
ש': מהי המיגבלה למודים בשרת!?
ת': 16
ש': מהי המיגבלה לסקריפטים בשרת!?
ת': 16
ש': מהו משתנה!?
ת': משתנה הוא סוג של מחרוזת שבתוכה אפשר להכניס ערכים למיניהם כגון: מספרי/מילים/סימנים. לדוגמא:
PHP Code:
[RIGHT][U][B][COLOR=#008000]new Mishtane = 1234;
ש': מהי מיגבלת הרכבים בשרת!?
[U][B][COLOR=#008000][/COLOR][/B][COLOR=#008000][/COLOR][/U][COLOR=#008000][/COLOR][/COLOR][/B][/U][/RIGHT][U][B][COLOR=#008000][COLOR=#008000][/COLOR][/COLOR][/B][/U]
ש': מהו מערך!?
ת': מערך הוא טיפוס נתונים מורכב המכיל אוסף סדור של איברים מאותו טיפוס(כגון: מחרוזת,מספר ממשי). למערכך שם זהה אחד וניתן לגשת לכול איבר שבתוכו ע"י לולאה או ציון האיבר.
ש': איך מוסיפים מכוניות למוד!?
ת': במוד אנחנו מחפשים את פובליק OnGameModeInit תוכלו להיעזר במקשים CNTRL+F ואז כתבו את שם הפובליק בטבלה שתופיע לכם ואז זה ימצא לכם את את הפובליק הנ"ל.
עכשיו אחרי שמצאנו תבוליק אתם תיראו אחריו סוגר : "}" זהו בעצם אומר לנו שכול מה שמיתחת לזה זה מה שהיתקיים במשחק עצמו כלומר כול התכונות. אחרי הסוגר שציינו מלמעלה יהיה אחריו עוד סוגר: "{" סוגר זה מציין לנו את סוף אותו הפובליק(מחלקה) שאליו אנחנו עכשיו פונים, בין אותם סוגרים אנחנו מוסיפים את המכוניות בעצם לדוגמא:
PHP Code:
Public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
}
הסבר קצר:
520 - מודל המכונית (תוכלו לימצוא כאן)
2109.1763 - מיקום המכונית על ציר ה X
1503.0453 - מיקום המכונית על ציר ה Y
32.2887 - מיקום המכונית על ציר Z
82.2873 - לאיזה כיוון המכונית תיפנה
0 - צבע ראשון לרכב במיקרה שלנו שחור
1 - צבע שני לרכב
מפעל שאלות זה נתון רק לקהילת סטלה זון!!
יש לכם עוד שאלות או תשובות לשאלות למיניהן שלחו לי בפרטי ואני ישכול להכניס אותם למדריך וכמובן שתקבלו קרידיט באשכול
בברכה יאן