נכון מלא פעמים ראיתם בפקודות את הקוד הזה:
PHP Code:
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
בעצם הפונקציה ProxDetector נוצרה כדי ששולחים הודעה היא לא תשלח לכל העולם אלה רק למי שבאיזור :
PHP Code:
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), "(( MaskOn[%i] %s Says: %s ))", result);
}
else
{
format(string, sizeof(string), "(( [%i] %s Says: %s ))", playerid, sendername, result);
}
ProxDetector(20.0, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
הבנתם? יופי עכשיו אני יסביר קצת עליה
כשאתם רוצים לשלוח הודעה אבל לא לכל השרת רק למי שבאיזור תעשו פורמט:
PHP Code:
format(string, sizeof(string), "(( [%i] %s Says: %s ))", playerid, sendername, result);
ומתחתיו תשימו את הפונקציה ProxDetector במקום SendClientMessage.
טוב עכשיו אני קצת יסביר עליה...
ProxDetector(
20.0, playerid, string,
COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
כחול:
הפונקציה
אדום:
רדיוס השליחה
ירוק:
כל 5 רדיוס או פחות בערך שהשחקן שרושם רחוק ממישהו אחר האחר יראה את הצבע יותר כהה כי ככה הגדרתי
הבנתם?יופי..משעמם לי על הבוקר חח..
עריכה:
הנה הפונקצייה:
PHP Code:
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar[i])
{
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SetPlayerChatBubble(playerid, string, COLOR_PURPLE, 100.0, 10000);
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}//not connected
return 1;
}